majjabieber

Alla inlägg den 12 november 2012

Av majja bieber - 12 november 2012 18:18

1.  Justin Bieber betyder så mycket mer för mig än någon någonsin kommer att förstå, han är inte bara en vanlig "idol.."  Alltid när jag är ledsen eller så blir jag glad av att lyssna på hans musik. Det är läskigt hur man kan älska någon så mycket igentligen, det går bara inte att förklara haha. 


2. Jag önskar att jag hade rakt hår.. haha


3. De som inte känner mig så jättebra ser mig nog som ganska konstig, blyg och ja. Men tro mig, när man är nära vän med mig håller jag aldrig käften & är så långt ifrån blyg som man kan komma. Folk som inte känner mig så bra kommer aldrig kunna förstå mig så som mina vänner gör, jag är lite speciell om vi ska säga så.. 


4. Jag skulle aldrig hålla en stor spindel i handen, inte ens om jag vann typ 1 miljon. Har liiite fobi för spindlar hehe.


5. Jag kan sitta & kolla mig i speglen i  typ 1 timme helt seriöst. Det är jättekul att sitta där & göra fula miner haha.


inte så jätteintressanta saker men haha skitsamma. 

Av majja bieber - 12 november 2012 18:13

Hejhej! Ligger i soffan död som en fisk, är sjukt trött! Tror det är för att det är så mörkt men ja. Har ingen blogginspiration alls just nu, allt känns så tråkigt nu haha. Ska väll försöka hitta på något roligare. Imorgon är det världens värsta dag, tisdag. Alltid lika jobbigt. Nej vad tråkigt & negativ jag låter nu haha, vi ska ju va glada!   

Men vi hörs senare, puss!


visst är jag fin? ;) 

 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en 13 årig tjej som heter Maja. Jag kommer att blogga om min vardag, lägga ut en massa bilder, videoinlägg & lite annat.
Enjooooy ! ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards