majjabieber

Alla inlägg den 4 november 2012

Av majja bieber - 4 november 2012 18:29

Ojdå hade helt glömt bort dendär "dagsaken"...


Ja, det är jag som är Maja Firulovic som ni nog alla redan vet haha. Jag är en ganska galen tjej som älskar att skratta och ha kul. Kan inte riktigt sitta här och beskriva mig själv som person, känns konstigt eftersom att jag inte vet hur andra människor uppfattar mig. Det beror helt & hållet på dom. Är ni snälla mot mig är jag dubbelt så snäll tillbaka, är det tvärt om, dååååå jävlar ska ni passa er!;) Haha nej jag skoja. 

På friditen brukar jag vara med mina vänner & familj. Jag går även på dans som jag älskar! För er som inte har fattat det så är jag en belieber. 

Oh juste, jag är en spåtant också! I framtiden kommer jag bo i ett stort fint hus med min man Justin. Vi kommer att ha ett stort bröllop där jag kommer bjuda alla som inte trodde att jag & justin skulle gifta oss är bjudna, så att jag kan sitta och reta dom hela kvällen. Vi kommer att ha 2 barn också & leva lyckliga i alla våra dagar!  Snipp snapp snut, där va sagan sluuut! :D 

  

Gammal bild men ni överlever


Av majja bieber - 4 november 2012 15:59

Kör på en kort liten hiss & diss lista eftersom att jag inte har något annat att blogga  om

 

HISSAR

 

* Fina mössor.. 

Ja, vet inte vad man ska kalla de, men jag älskar dessa mössorna som har en liten "poff" på huvudet haha. Har själv 2 st, dock inte äkta päls. Jättefint med äkta päls fast samtidigt tycker jag synd om djuren så ja. 

 


Annorlunda uggs.

Jag älskar typ alla ugg designerna, alla är jättefina. Men speciellt de som är lite "udda", alltså inte den vanliga designen som nästan alla har. Dessa är ett exempel på det jag menar haha ;)

 





 

DISSAR

 

*Philadelphia marabou

Jag dissar faktist denna vad man nu ska kalla det. De flesta gillar det men jag själv tyckte att det smakade konstigt. Ceep calm and eat nutella haha! :D  


*Att höstlovet är slut! 

En stor fet diss på den! Nu är det sista dagen innan skolan börjar igen. Åh, vi borde få ha minst 2-3 veckor höstlov istället. MINST. Haha ;) 


Av majja bieber - 4 november 2012 11:42

Vaknade för en liten stund sedan & nu sitter jag här & fular mig i en stor mysig tröja. Kul va? 

Idag ska jag nog inte göra så mycket än att plugga. Gud vad mycket jag tjatar om det nu haha. Har vetat om detta provet i typ 1 månad men ändå pluggar jag sista dagen. Great! 

NEJ nu ska jag inte snacka mer om mitt pluggande haha, lovar! puss


 

haha så ful. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en 13 årig tjej som heter Maja. Jag kommer att blogga om min vardag, lägga ut en massa bilder, videoinlägg & lite annat.
Enjooooy ! ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards