majjabieber

Alla inlägg den 2 november 2012

Av majja bieber - 2 november 2012 23:04

Kollade nyss på xfactor & blev gaaaaanska förvånad? Oscar åkte ut.. hey mary också fast det var ändå på tiden.

Men jag menar, vadå Oscar? Oscar kan ju inte åka ut ?!?!?!? Det måste vara ett misstag helt seriöst  :(

Jaja ska inte ta ut mitt lilla problem över er nu haha. Tror nog inte att jag gör något mer inlägg sen så godnatt! ♥

 


Av majja bieber - 2 november 2012 19:31

JAG HAR SERIÖST DAMP PÅ MIG SJÄLV, HAR EN MASSA ATT GÖRA, PROV EFTER LOVET, LÄXOR OSV. MEN VET NI VAD? JAG HAR INTE ENS TITTAT PÅ MINA BÖCKER. INTE RÖRT DEM. SÅÅÅÅ TYPISKT MIG.

Okej ska försöka lugna ner mig lite nu kanske.. Istället för att sitta här & dampa ska jag kanske ta fram böckerna? Det vore en bra början haha. Så det ska jag göra nu så får ni ha det så bra.

Bjuder på en bild där jag låstas vara glad medans jag igentligen är dampig, wih.

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejhej!
Jag är en 13 årig tjej som heter Maja. Jag kommer att blogga om min vardag, lägga ut en massa bilder, videoinlägg & lite annat.
Enjooooy ! ♥

Fråga mig

13 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012
>>>

Kategorier

Sök i bloggen

RSS

 

Ovido - Quiz & Flashcards